برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

اسکنر اپسون مدل Perfection V370

Epson Perfection V370 Photo Scanner

ویژگی های محصول:

  • سایز اسکن: A4
  • قابلیت اسکن دو رو: خیر
  • اسکن نگاتیو: بله
  • قابلیت تشخیص متن OCR: بله
تماس با فروشگاه

0
کالاهای مشابه
توضیحات

معرفی

اسکنر Perfection V370 ابعاد 67 × 430 × 280 میلی‌متری دارد. این دستگاه که مخصوص اسکن عکس است، نسبت به حوزه‌ی فعالیتش بزرگ نیست؛ اما انتظار می‌رفت کمی باریک‌تر طراحی شود. اسکنر V370 وزن 2.8 کیلوگرمی دارد و به‌راحتی قابل‌حمل و جابجایی است. این دستگاه همانند دیگر محصولات شرکت اپسون از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. مدل V370 با بدنه‌ای پلاستیکی در رنگ مشکی عرضه می‌شود. بدنه‌ی این اسکنر حالت زبر و خشنی دارد که به زیبایی آن افزوده و از سوی دیگر، لک و اثرانگشت را به‌آسانی جذب نمی‌کند. کلیدهای کنترلی در اسکنر V37، در گوشه‌ی پایین سمت راست قرار دارند، این کلیدها شامل، پاور، اسکن به ایمیل، اسکن به PDF و کپی می‌شود.

چندین سالی است که بازار اسکنرها جنب‌وجوش‌اش را ازدست‌داده و دلیل اصلی آن را می‌توان در عرضه پرینترهای چندکاره دانست؛ البته هم‌اکنون نیز بعضی شرایط وجود دارد که خرید دستگاه تک‌کاره‌ای مانند اسکنر V370 را قوت می‌بخشد و کاربر را مجبور به هزینه‌ی اضافه می‌کند. اسکنر V370 از سری Perfection، به فناوری ReadyScan LED  با سنسور CCD مجهز شده تا نور منعکس‌شده از اسناد یا تصاویر را دریافت و به فایل دیجیتالی تبدیل کند.

گفتنی است، سنسورهای CCD با توانایی بالایشان در رندر بهتر تصاویر و عمق میدان بیشتر شناخته می‌شوند و از همین رو برای اسکن سه‌بعدی اشیا مانند زیورآلات و تصاویر و صفحات دوبعدی  نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه از رزولوشن اسکن 9600 × 4800 dpi بهره می‌برد و توانایی بالایی در اسکن تصاویر دارد. این محصول برای مصارف خانگی، اداری، انتشارات و ... برای اسکن باکیفیت تصاویر معرفی‌شده است.

منبع نور مدل V370 مانند دیگر اسکنرهای مدرن، نوارهای سفید LED است و برخلاف مدل‌های قدیمی، به لوله‌ی کاتد سرد مجهز نیست که بایستی قبل از اسکن گرم شوند. حداکثر سایز اسکن در این اسکنر 297  × 215 میلی‌متر است. اسکنر V370 قابلیت اسکن نگاتیو و اسلایدهای 35 میلی‌متری را دارد؛ با این قابلیت کاربران می‌توانند به‌راحتی نگاتیو و اسلایدهای قدیمی‌شان را به تصاویر دیجیتالی تبدیل کنند. از دیگر قابلیت‌های اسکنر V370 شرکت اپسون می‌توان به پشتیبانی از OCR با نرم‌افزار ABBYY FineReader Sprint OCR اشاره داشت.

مدل Perfection V370  عملکرد خوبی در اسکن تصاویر و اسناد از خود به نمایش می‌گذارد و این در حالی است که دستگاه با قیمت معقولی نیز عرضه می‌شود. این محصول می‌تواند نگاتیو و اسلایدهای 35 میلی‌متری قدیمی‌تان را باکیفیت بالایی به فایل دیجیتالی تبدیل کند. رزولوشن اسکن این دستگاه 9600 × 4800 dpi است و برخلاف مدل‌های قدیمی، نیازی به گرم شدن ندارد به‌طوری‌که عمل اسکن پس از فشار دکمه، آغاز می‌شود. V370 می‌تواند در 14 ثانیه یک عکس را به‌صورت رنگی و د ر 11 ثانیه به‌صورت سیاه‌وسفید اسکن کند. این دستگاه از OCR پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

Epson Perfection V370 Photo Scanner
ابعاد
280‎ x 430 x 67 میلی‌متر
وزن
2.8 کیلوگرم
رزولوشن اپتیکال اسکنر
4800x9600 dpi
قابلیت تشخیص متن OCR
بله
سایز اسکن
A4
تکنولوژی اسکن
CCD
عمق اسکن
رنگی: ورودی 48 بیت - خروجی: 48 بیت
سرعت اسکن رنگی
اسکن عکس در 14 ثانیه
سرعت اسکن سیاه و سفید
اسکن عکس در 11 ثانیه
ورودی اسکن
Flatbed فیلم و اسناد به ابعاد 35 میلی متر
قابلیت اسکن دو رو
خیر
اسکن نگاتیو
بله
کلیدهای روی دستگاه
Scan to PDF, E-mail, Copy, Start/Power
پورت اتصال به کامپیوتر
پورت USB 2.0
سایر قابلیت ها
4 کلید مجزا برای کنترل کلیه اعمال اسکنر، قابلیت تنظیم برای اسکن عکس، نگاتیو و اسلاید، دارای پرت USB2.0، اسکن به فایل PDF
رزولوشن دیجیتال اسکنر
12800 dpi
توضیحات OCR
ABBYY FineReader Sprint OCR
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران

فهرست

جهان چاپگر

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-88816193

☺️ کارشناس فروش : 0921-1942339

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


خرید از شما ضمانت از ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم