برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

اسکنر حرفه‌‌ای اسناد اپسون مدل DS-1630

Epson DS-1630 Flatbed Color Document Scanner

ویژگی های محصول:

  • سایز اسکن: A4
  • قابلیت اسکن دو رو: بله
تمامی دستگاه ها دارای گارانتی می باشند.
ارسال فوری در اولین روز کاری

15,500,000
کالاهای مشابه
توضیحات

معرفی

شرکت اپسون سرعت اسکن DS-1630 را 25 برگ در دقیقه به حالت تک‌رو و 10 برگ در دقیقه به‌صورت دورو اعلام کرده است. در بیشتر اسکنرهای اسناد امروزی سرعت اسکن دورو 2 برابر اسکن یکرو است اما بازهم باید بگوییم که DS-1630 اسکن 2 رو را در یک مرحله انجام نمی‌دهد. (اسکنر HP ScanJet Pro 2500 برای مثال سرعتی برابر با 20 اسکن در دقیقه به‌صورت یکرو و 40 اسکن در دقیقه به‌صورت دورو دارد. برای اجرای اسکن دورو، DS-1630 ابتدا یکروی برگ را اسکن می‌کند، سپس ADF برگه را به داخل خود کشیده و پشت‌و‌رو می‌کند و سپس روی دیگر اسکن می‌شود. اسکنر‌های Single-Pass در یک مرحله می‌توانند دوروی برگه را اسکن کنند که نه‌تنها در زمان صرفه‌جویی می‌کنند بلکه مراحل اسکن را کاهش داده و درنتیجه احتمال بروز خطا را کم می‌کنند. دستگاه عملکرد خوبی در اسکن دورو دارد اما اسکن دورو به شکل محسوسی زمان اسکن را افزایش می‌دهد.

برگ برنده‌ی DS-1630 را می‌توان دقت تشخیص متن آن دانست. در تنظیمات پیش‌فرض با دقت 200 dpi، فونت Arial با حداقل سایز 6 و فونت Times New Roman در حداقل سایز 8  به‌راحتی و بدون اشتباه تشخیص داده می‌شود. با افزایش دقت اسکن تا 300 dpi فونت Times New Roman در حداقل سایز 6 بدون اشتباه و با افزایش کم زمان اسکن می‌شود. دقت تشخیص متن در این اسکنر در وضوح پیش‌فرض با اسکنر ScanJet Pro 2500 برابری می‌کند و کمی بهتر از دستگاه DR-2020U در تشخیص متن هر دو فونت است. همچنین DS-1630 در تشخیص فونت‌های متفرقه و فانتزی عملکرد بهتری از میانگین پرینترهای مختلف نشان داد. توجه داشته باشید که تشخیص متن با زبان انگلیسی و تنها با فونت‌های استاندارد سازگاری کامل دارد و دیگر زبان‌ها پشتیبانی نمی‌شود.

برای اسکن کارت‌های ویزیت بایستی آن‌ها را در بستر تخت شیشه‌ای قرار دهید زیرا این موارد در ADF پشتیبانی نمی‌شوند. می‌توانید چندین کارت ویزیت را درآن‌واحد و در کنار هم بر روی اسکنر قرار دهید. نرم‌افزار BizCard هر کارت را به‌صورت جداگانه ذخیره می‌کند. در نرم‌افزار BizCard همانند نرم‌افزارهای دیگر اسکن کارت ویزیت، دقت تشخیص متن و موارد مشابه به میزان پیچیدگی طراحی کارت ویزیت بستگی دارد. اسکن کارت‌های ویزیت سفیدرنگ بدون اشکال گرافیکی بهتر از کارت‌های رنگی دارای اشکال گرافیکی است.

دستگاه DS-1630 اسکنری است که قیمت کمی دارد. سرعت اسکن یکروی خوبی داشته و نرم‌افزارهای اسکن و تشخیص متن در آن بسیار کارآمد هستند. متأسفانه سرعت اسکن دو رو به دلیل اسکن دومرحله‌ای در این حالت بیشتر از حالت عادی است و ذخیره‌سازی فایل پس از تشخیص متن می‌تواند سریع‌تر باشد. اگرچه سرعت اسکن دورو بالاست، DS-1630 اسکنر اسناد توانا و قابل‌اعتمادی است که قیمت مناسبی هم دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

Epson DS-1630 Flatbed Color Document Scanner
ابعاد
121 × 297 × 317 میلی‌متر
وزن
4 کیلوگرم
رزولوشن اپتیکال اسکنر
تخت: 1200 - درگاه ADF: برابر با 600 dpi
سایز اسکن
A4
تکنولوژی اسکن
CIS
عمق اسکن
30 بیت
سرعت اسکن رنگی
وضوح 300 dpi حداکثر 10 برگ 2 رو - 25 برگ یک رو
قابلیت اسکن دو رو
بله
کلیدهای روی دستگاه
3 عدد
پورت اتصال به کامپیوتر
پورت USB 2.0
سایر قابلیت ها
ظرفیت ADF برابر با 50 برگ
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران

دسته بندی

جهان چاپگر

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-88816193

☺️ کارشناس فروش : 0921-1942339

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


خرید از شما ضمانت از ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم