تفاوت بین کارتریج اصلی و طرح (غیر اصلی)

طرح و اورجینال

تفاوت بین کاررتریج اصلی و طرح (غیر اصلی)

تفاوت بین کارتریج تونر اصلی و سازگار چیست؟
تولید کننده : کارتریج های اصلی توسط همان شرکتی تولید می شوند که چاپگر را تولید می کنند اما کارتریج های طرح توسط شرکت های دیگر تولید و کیفیت پایین تری نسبت به کارتریج اصلی دارند.

آیا استفاده از کارتریج طرح اشکالی دارد؟

به دلیل هزینه بالای کارتریج های اصلی، کارتریج های طرح همچنان به گونه ای ساخته شده اند که سازگار باشند و به درستی در چاپگر قرار گیرند، حتی ممکن است کمی متفاوت به نظر برسند.شما میتوانید از کارتریج های طرح با کیفیت بالا استفاده نمایید.اما تولید کنندگان چاپگر اصلی هشدارهایی می دهند مبنی بر اینکه کارتریج های طرح یا سازگار می توانند به چاپگر آسیب بزنند یا ضمانت آن را باطل کنند.

آیا کارتریج های طرح ارزان قیمت ارزش خرید دارند؟

مزیت اصلی انتخاب کارتریج طرح، ارزان تر بودن آن است. با این حال، ممکن است بین قیمت و ارزش تفاوت وجود داشته باشد. کارتریج طرح ممکن است ارزان باشد اما طول عمر کمتری داشته باشد. این به این معنی است که در حالی که در ابتدا هزینه کمتری می‌پردازید، اما ممکن است در نهایت کارتریج‌های طرح بیشتری بخرید زیرا دوام چندانی ندارند.
کارتریج های طرح نیز بایکدیگر تفاوت دارند پس هر ارزونی مزیت نمی باشد چه بسا ممکن است کارترج طرح ارزان قیمت، دارای کیفیت پایین و دوام کمی باشد و حتی با قرار دادن آن در چاپگر به آن آسیب برساند و چاپگر دچار مشکل شود.اگر از یک کارتریج با کیفیت استفاده نکنید، ممکن است به چاپگر شما آسیب برساند. جوهر یا پودر ممکن است به داخل چاپگر نشت کند و باعث بروز انواع مشکلات شود، کارتریج های بد قالب ممکن است بشکنند یا در داخل چاپگر گیر کنند یا جوهر غیر استاندارد ممکن است به سرعت هد چاپگر را مسدود نماید و اگر به صورت تونر می باشد با ریختن آن به داخل چاپگر باعث آسیب زدن به قطعات و سوختن دستگاه شود
اگر قصد تهیه کارتریج طرح دارید، کارتریج طرح باکیفیت تهیه نمایید و فقط به دنبال قیمت ارزان تر نباشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *