برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

بارکدخوان دیتالاجیک مدل Heron HD3130

DATALOGIC Heron HD3130 Barcode Scanner

ویژگی های محصول:

  • تکنولوژی: خطی
  • نوع اتصال: USB
  • خواندن بارکد سه بعدی: خیر
  • محدوده خواندن کد: 0-500
تمامی دستگاه ها دارای گارانتی می باشند.
ارسال فوری در اولین روز کاری

8,400,000
کالاهای مشابه
توضیحات

معرفی

بارکد خوان HD3130 از سری اسکنرهای Heron شرکت دیتالاجیک است. این بارکدخوان از طراحی خاص این سری بهره می‌برد و تفاوت زیادی با مدل‌های معمول در بازار دارد. شرکت دیتالاجیک این دستگاه را ارگونومیک طراحی کرده است تا به‌خوبی در دست کاربر قرار گیرد. بارکدخوان Heron HD3130 در دو رنگ نقره‌ای و مشکی با طرح فیبر کربن عرضه می‌شود که با طراحی زیبای خود ظاهری جذاب و حرفه‌ای به محیط کاری‌تان می‌افزاید. ابعاد این بارکدخوان 68 × 152 × 152 میلی‌متر است و وزن 150 گرمی دارد و در استفاده‌های طولانی‌مدت کاربر را دچار خستگی نمی‌کند.

بارکدخوان Heron HD3130 با فناوری linear imager می‌تواند بارکدهای یک‌بعدی از قبیل  China Post, GS1 DataBar, GS1 DataBar Expanded Stacked, GS1 DataBar Stacked, GS1 DataBar Stacked Omnidirectional را اسکن کند. این بارکدخوان نیز همانند دیگر بارکدخوان های این شرکت به فناوری Green Spot مجهز شده است تا خواندن صحیح بارکد را با چراغ سبزی روی بارکد تایید کند. این دستگاه دارای دو حالت برای خواند بارکد است؛ در حالت دستی و معمول، کاربر با جدا کردن بارکدخوان از پایه و نشانه‌روی بارکدخوان روی بارکد، عمل اسکن را انجام می‌دهد.

اما در روش دوم که Hands-Free نام دارد کاربر بدون نیاز به جدا کردن بارکدخوان از پایه، بارکد را به سمت بارکدخوان می‌گیرد. گفتنی است به‌منظور اسکن راحت و دقیق‌تر، یک لیزر چهار نقطه‌ای با وضوح‌بالا برای این اسکنر در نظر گرفته‌شده است؛ با این لیزر، هنگام اسکن چند بارکد نزدیک به هم، دچار مشکل نخواهید شد. سرعت اسکن بارکد خوان Heron HD3130 بسیار بالا است و این عمل در کسری از ثانیه انجام می‌شود و ازاین‌رو برای محیط‌هایی با حجم کاری زیاد که سرعت عمل اهمیت زیادی دارد، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. بارکدخوان Heron HD3130 از اتصال USB بهره می‌برد.

اگر اسکن بارکدهای یک‌بعدی را در دستور کارتان دارید، مدل Heron HD3130 از بارکدخوان‌های شرکت دیتالاجیک گزینه‌ی مناسبی برایتان محسوب می‌شود. این بارکدخوان از سرعت بالایی برخوردار است و می‌توان آن را به دو روش دستی و هندزفری استفاده کرد. بارکدخوان Heron HD3130 به فناوری Green Spot مجهز شده است که خواندن صحیح بارکد را با چراغ سبزی تایید می‌کند. طراحی این دستگاه ارگونومیک است و با وزن 150 گرمی کاربر را دچار خستگی نمی‌کند؛ این مدل بسیار بادوام است و به‌راحتی می‌تواند سال‌ها بدون مشکل به اسکن بارکد بپردازد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

DATALOGIC Heron HD3130 Barcode Scanner
ابعاد
152 × 68 × 152 میلی متر
وزن
150 گرم
نوع اسکنر
Single Pass - CCD - 270 Scan Per Second
نوع صفحه نمایش
غیر لمسی
پورت اتصال به کامپیوتر
USB
سایر مشخصات
ضدضربه تا ارتفاع 1.5 متر
منبع تغذیه
5V DC
تکنولوژی
خطی
خواندن بارکد سه بعدی
خیر
محدوده خواندن کد
0-500 میلی متر
محدوده ی دمایی عملکرد دستگاه
0 تا 50 درجه سانتی‌گراد
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران

دسته بندی

جهان چاپگر

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-88816193

☺️ کارشناس فروش : 0921-1942339

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


خرید از شما ضمانت از ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم