برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

دستگاه بارکد خوان DATALOGIC مدل QW-2420

تمامی دستگاه ها دارای گارانتی می باشند.
ارسال فوری در اولین روز کاری

4,790,000
کالاهای مشابه
توضیحات

معرفی

دستگاه بارکد خوان DATALOGIC مدل QW-2420 یکی از انواع مختلف بارکد خوان های تولید شده در برند DATALOGIC است که از سری بارکد ریدر های پر سرعت Quick scan بوده و هر بارکد درج شده بر روی محصول را با سرعتی معادل 400 اسکن در هر ثانیه قرائت می کند.
محصول فوق ( DATALOGIC QW 2420 ) بارکد خوانی سبک وزن و با کیفیت بسیار بالا است که توسط یک کابل usb، 3 متری به رایانه متصل شده و اطلاعات گنجانده شده در هر بارکد را به آن منتقل می کند. لازم به ذکر است که این بارکد خوان، دستگاهی است برای اسکن بارکد های دو بعدی که توانایی اسکن برخی از بارکد های میله ای را نیز دارد و می توان گفت یکی از دستگاه های پر طرفداری است که هم اکنون در بازار های مختلف به فروش می رسد.

از علل پر طرفدار و پرفروش بودن این بارکد ریدر می توان به گستره دید آن و اسکن قوی دستگاه حتی در زمانی که بارکد مورد نظر بر روی صفحه نمایش موبایل، تبلت، کامپیوتر و … است، اشاره کرد به بیان واضح تر گستره دید در Quick scan 2420، تا حدی است که حتی در هنگام قرار گیری دستگاه در نزدیک ترین فاصله از بارکد نیز، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و به سادگی اسکن خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های بخصوص این محصول تولید شده برند DATALOGIC می توان به نشانگر قرمز به کار رفته در آن اشاره کرد که کاربر را از خواندن درست بارکد مطلع می سازد همچنین قابل ذکر است که در ساخت بدنه این دستگاه ها از پلاستیک بسیار مقاوم و محکمی استفاده شده که در صورت بروز اتفاقات ناگهانی همچون سقوط دستگاه از فاصله 5/1 متری، مشکلی برای آن به وجود نیامده و دستگاه آسیبی نمی بیند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
70×65×170 میلی متر
نوع پورت ارتباط به کامپیوتر
usb
وزن
119 گرم
سرعت اسکن سیاه و سفید
400 اسکن در هر ثانیه
تکنولوژی
نوری
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران

دسته بندی

جهان چاپگر

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-88816193

☺️ کارشناس فروش : 0921-1942339

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


خرید از شما ضمانت از ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم