برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

بارکدخوان دیتالاجیک مدل Quick Scan QD2430

DATALOGIC Quick Scan QD2430 Barcode Scanner

ویژگی های محصول:

  • تکنولوژی: نوری و دو بعدی
  • نوع اتصال: USB
  • خواندن بارکد سه بعدی: خیر
  • محدوده خواندن کد: 0-500
تمامی دستگاه ها دارای گارانتی می باشند.
ارسال فوری در اولین روز کاری

6,300,000
کالاهای مشابه
توضیحات

معرفی

مدل QuickScan QD2430 از بارکدخوان‌های دستی شرکت دیتالاجیک است؛ بنا به طبیعتی که این دستگاه‌ها دارند بایستی به نحوی طراحی شوند که به‌خوبی در دست قرار بگیرند و در استفاده‌های طولانی‌مدت کاربر را خسته نکنند. این بارکدخوان ابعاد 41 × 91 × 163 میلی‌متری دارد و بسیار خوش‌دست است و با وزن 145 گرمی حتی برای کاربرانی که مدت‌زمان زیادی را به اسکن بارکد می‌پردازند، مناسب است. بارکدخوان QD2430  با کیفیت ساخت بالایی که دارد، با دریافت گواهی IP42 در برابر اسپری آب و گردوغبار مقاوم است. قسمتی از دسته و گوشه‌های بارکدخوان لاستیکی هستند و از بارکدخوان در برابر سقوط از ارتفاع محافظت می‌کند.

اگر بارکدهایی که استفاده می‌کنید دوبعدی هستند یا تنها بارکدهای یک‌بعدی را اسکن می‌کنید و احتمال می‌دهید در آینده‌ای نه‌چندان دور بارکدهای دوبعدی نیز مورداستفاده قرار بگیرند، بهتر است به دنبال بارکدخوان دوبعدی باشید. بارکدخوان QuickScan QD2430 با فناوری محدوده از مدل‌های چندمنظوره‌ی شرکت دیتالاجیک است و کاربران می‌توانند از آن در پوز فروشگاه‌ها، بانک‌ها، سرویس‌های تبلیغاتی، پست و ... استفاده کنند.

این بارکدخوان می‌تواند کدهای خطی GS1 DataBar™، دوبعدی Aztec Code; Aztec Mesas; Data Matrix; MaxiCode; QR Code, Micro QR Code; China Han Xin Code و کدهای استک از قبیل EAN/JAN Composites; GS1 DataBar Composites; GS1 DataBar Expanded Stacked; GS1 DataBar Stacked; GS1 DataBar Stacked Omnidirectional; MacroPDF; MicroPDF417; PDF417; UPC A/E Composites را اسکن کند.

بارکدخوان QuickScan QD2430 از نوع Omnidirectional است و می‌تواند بارکدها را از همه جهت بخواهند، به‌عبارت‌دیگر، اگر بارکدی برعکس بود، دیگر نیازی نیست که بارکدخوان یا کالا را بچرخانید.

جهت سهولت در اسکن بارکدها، شرکت دیتالاجیک این دستگاه را به یک سیستم نشانه‌روی مجهز کرده است. این سیستم نشانه‌روی شامل یک LED قرمز و دو مثلث آبی می‌شود و از سویی چشم‌ها را خسته نمی‌کند.

بارکدخوان QD2430 از سری QuickScan از مدل‌های چندمنظوره‌ای است که حوزه‌های مختلفی به‌کار گرفته می‌شود اما در حالت کلی برای استفاده در پوز فروشگاه‌ها ایدئال است. این بارکدخوان دوبعدی بارکدها را به‌آسانی و با سرعت بالایی اسکن می‌کند. مدل QD2430 از دو LED آبی‌رنگ و یک  LED قرمزرنگ برای نشانه‌روی بهره می‌برد.همانند دیگر بارکدخوان‌های دیتالاجیک، این دستگاه نیز به فناوری GreenSpot مجهز شده که اسکن صحیح بارکد را تأیید می‌کند.  این بارکد اسکنر جزو مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی دیتالایک است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

DATALOGIC Quick Scan QD2430 Barcode Scanner
ابعاد
41 × 91 × 163 میلی متر
وزن
145 گرم
پورت اتصال به کامپیوتر
USB
سایر قابلیت ها
اعلام اسکن موفقیت‌آمیز با بوق فناوری Green Spot برای اعلام اسکن موفق
رزولوشن اسکن
752 × 480
منبع تغذیه
5V DC
تکنولوژی
نوری و دو بعدی
خواندن بارکد سه بعدی
خیر
انواع بارکدهای قابل خواندن
تمامی بارکدهای 1 بعدی بارکدهای 2 بعدی
محدوده خواندن کد
0-500 میلی متر
محدوده ی دمایی عملکرد دستگاه
0 تا 50 درجه سانتی‌گراد
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران

دسته بندی

جهان چاپگر

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-88816193

☺️ کارشناس فروش : 0921-1942339

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


خرید از شما ضمانت از ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم