برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425

Panasonic PT-VX425N Projector

ویدئوپروژکتور PT-LB425 درخشش و روشنایی کم نظیری را با کنتراست بالا در ابعاد جمع و جور خود در هم آمیخته است.ویژگی و امکانات متنوعی در این پروژکتور ترکیب شده و خروجی با کیفیت و واضحی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

تماس با فروشگاه

0
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

معرفی

ویدئوپروژکتور PT-LB425 درخشش و روشنایی کم نظیری را با کنتراست بالا و تکنولوژی 3LCD در ابعاد جمع و جور خود در هم آمیخته است.ویژگی و امکانات متنوعی در این پروژکتور ترکیب شده و خروجی با کیفیت و واضحی را برای کاربران به ارمغان می آورد.با وزن 2.9 کیلوگرمی این دستگاه را میتوانید به عنوان یک پروجکشن قابل حمل استفاده نمود.از این رو در محیط های آموزشی، اتاق جلسات، کنفرانس های و همایش ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به لطف روشنایی بالای 4100 انسی لومن پروجکشن PT-LB425 نیازی به خاموش کردن لامپ ها نخواهید داشت، چرا که این دستگاه در سالن های بزرگ و روشن نیز تصاویر و داده ها را با رنگ های واقعی نمایش میدهد.لنز این پروژکتور دارای زوم 1.2 است و از فاصله پرتاب 1.48 تا 1.78 برخودار میباشد.این مقادیر علاوه بر ارائه تصاویر بزرگ در فواصل کم از دستگاه، انعطاف پذیری مناسبی را نیز در محل ارائه فراهم میکند.با تغییر بزرگنمایی پروزکتور تصاویر مورد نظر خود را بدون جا به جایی دستگاه بر روی پرده ارائه دهید.

شرکت پاناسونیک جهت دسترسی راحت کاربران این پروژکتور را طوری طراحی کرده که به راحتی لامپ و فیلتر آن قابل تعویض میباشد.لامپ تعبیه شده در این دستگاه با توان 230 وات بوده و دارای عمر 10000 در حالت نرمال و 20000 ساعت در حالت اقتصادی میباشد.بنابراین مجبور به تعویض یا جایگزینی زود هنگام لامپ نیستید و هزینه های نگهداری آن کاهش پیدا میکند.

کم نور شدن تصاویر و ویدئوها در محیط های پر نور یکی از مشکلات بزرگ در ویدیو پروژکتورها محسوب میشود که مدل PT-LB425 با فناوری Daylight View Basic نمایش تصاویر را با جزئیات در محیط های پر نور را امکان پذیر میکند.این فناوری از طریق یک حسگر داخلی نور اطراف را میسنجد و تصاویر را به بهترین شکل تنظیم مینماید که در نتیجه با بهبود کیفیت نمایش بهترین جزئیات در محیط های کاملا روشن را به اشتراک میگذارد.

دیتا پروژکتور LB425 دارای یک بلندگوی داخلی 10 وات میباشد که در اتاق های کوچک حجم صدای بالایی را بدون نیاز به اتصال اسپیکر تولید میکند. در حین کار نیز صدای فن نسبتا بالایی را تولید میکند که برای مصارف خانگی و محیط های ارام مناسب نمیباشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

Panasonic PT-VX425N Projector
ابعاد
335x96x252 میلیمتر
وزن
2.9 کیلوگرم
پورت اتصال به کامپیوتر
AUDIO، VIDEO، COMPUTER، LAN ، SERIAL ،HDMI ، USB
تکنولوژی
3LCD
زوم
1.2
طول عمر لامپ
10000 در حالت نرمال و 20000 ساعت در حالت اقتصادی
کنتراست
16000:1
شدت روشنایی
4100 انسی لومن
رزولوشن نمایشگر
768x1024 XGA
بلندگو
10 وات
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران

دسته بندی

جهان چاپگر

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-88816193

☺️ کارشناس فروش : 0921-1942339

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


خرید از شما ضمانت از ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم