برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

طلق پرس A4 آ ایکس 110 براق مدل 150 میکرون

طلق پرس یا لمینت به ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک می گویند که روی کاغذ پرس می شوند.

موجود در انبار جهان چاپگر
ارسال فوری در اولین روز کاری

420,000
کالاهای مشابه
توضیحات

معرفی

لمینت کردن تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است. این روش باعث افزایش استحکام و دوام بیشتر کاغذ در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون، صدمات آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و … می شود. لمینت روشی دائمی و برگشت ناپذیر است.

طلق پرس آ ایکس 110 براق مدل 150 میکرون از جمله طلق ها یا فیلم لمینیت های چینی با کیفیت موجود در بازار است که به دلیل دوام بالا، چسبندگی مناسب، ضد آب بودن، استحکام و قیمت خوب به عنوان گزینه ای مناسب برای پرس کردن کارت ها و یا برگه هایی در ابعاد A4 همچون منوهای رستورانی شناخته می شود. 

طلق پرس یا فیلم لمینیت (laminating film) از جمله مواد مصرفی در مراکز چاپ و یا انتشارات است که برای محافظت از کارت و یا ورقه های کاغذی همچون کارت پرسنلی، مدارک و یا منوی رستوران که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و امکان خرابی کاغذ و یا کم رنگ و پاک شدن نوشته های روی آن وجود دارد و استحکام بخشیدن به آن، به کار می رود.

طلق پرس آ ایکس 110 براق مدل 150 میکرون از جنس پلیمر و یا پلاستیک است و همانطور که از نام آن مشخص است ضخامتی برابر با 150 میکرون دارد که در میان دیگر طلق های موجود با ضخامت های مختلف، ضخامتی قابل قبول برای اسناد کاغذی معمولی است. شفافیت بالا، براق بودن، خاصیت ضد آب، چسبندگی بسیار خوب برخی از بارزترین مشخصه های این طلق با کیفیت و خوب می باشند.

این طلق هم بدون دستگاه پرس و هم با دستگاه پرس گرم قابلیت استفاده را دارد اما اگر که از دستگاه پرس استفاده شود چسبندگی بسیار بهتر و کیفیت پرس بالاتر خواهد بود. در واقع بدون دستگاه پرس کارایی و عملکرد مناسب و لازم را نخواهد داشت.

طلق پرس آ ایکس 110 براق مدل 150 میکرون برای کاغذ های A4 را می توانید از فروشگاه اینترنتی جهان چاپگر که ضمانت اصل بودن کالا را تضمین می کنند در بسته های 100 تایی خریداری نمایید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
A4
دیگر ویژگی ها
طلق پرس یا لمینیت
تعداد
100 برگ
نوع کاغذ
طلق پرس
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران

دسته بندی

جهان چاپگر

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-88816193

☺️ کارشناس فروش : 0921-1942339

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


خرید از شما ضمانت از ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم